2021. október 15., péntek

Elegem van!!


Nemes ember lettem. Már úgy értem, NEM-es ember. Eddig ugyanis egy mosolyogva bólogató, másokkal szolídan és szelíden egyetértő passzív perszóna voltam. Isten ments, hogy konfrontálódjak! Netán megbántsak mást! 😱😬😒


No, egyik este egy jólelkű ismerősömtől a fenti képet kaptam messengeren, de amúgy se puszi, se pá. Oké! Válaszom ez volt (és ezt idézem): Nem tudom, mi a vicces abban, ha azokat nézik hülyének, akik törődnek az egészségükkel, nem járulnak hozzá az állatok kizsákmányolásához és halomra gyilkolásához, és törődnek a Földdel. Fura egy világban élünk.”


És ezt komolyan így is gondolom. Eddig is így gondoltam, csak a béke kedvéért a hasonló sz@rságokra izzadtan vigyorgó szmájlival reagáltam. Csakhogy! Innentől kezdve nem érdekel, ha valaki a véleményem miatt esetleg megbántódik. Az az ő dolga. Az enyém pedig az, hogy kiálljak azok mellett, akiknek a többség nem hajlandó meghallani a hangját, a sikolyát. 🐄🐖🐏🐐🐇🐓🐣🐟💗


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közösségben, közös célért

  Szívügyem az állatvédelem. Közel öt éve iktattam ki minden állati eredetű terméket az étrendemből - egyik napról a másikra. Semmiféle hi...