2021. november 11., csütörtök

Láncreakció :)


“Ilyen, amikor az embernek van egy vegán barátnője, aki jó hatással van rá.... 😄🥰😘

El nem tudom mondani, mekkora örömöt okoz, amikor ehhez hasonló üzeneteket kapok!! 🤗 Boldog vagyok, mert a szeretteim, ismerőseim közül többeknek sikerült vagy teljesen elhagyni, vagy jelentős mértékben csökkenteni a hús- illetve tejtermékek fogyasztását. Érdekes módon mindannyian pozitív változásokat tapasztaltak azóta. 😊 Pedig nem duruzsoltam a fülükbe állandóan, hogy mit egyenek, és mit ne. Mindössze látják rajtam, mennyire jól vagyok, milyen magas az energiaszintem, illetve milyen finomságokat eszek. 🤤


A képen drága barátnőm, Verácska💕 alkotása látható, vegán fasírtporból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közösségben, közös célért

  Szívügyem az állatvédelem. Közel öt éve iktattam ki minden állati eredetű terméket az étrendemből - egyik napról a másikra. Semmiféle hi...