2020. január 1., szerda

Az utam kezdete


2018 szeptemberében, 36 évesen változásnak indult az életem. Akkor még nem tudtam, hogy a növényi étrendre való áttérésnek mennyi pozitív hozadéka lesz a későbbiekben, az élet más területein is.

Hogyan tértem át a békés táplálkozásra? Egyik napról a másikra, végérvényesen és visszavonhatatlanul, miután belefutottam egy videóba a YouTube-on. Sajnos az a tartalom már nem érhető el, mert a YouTube túl erőszakosnak találta bizonyos részeit, ezért letiltotta. Na igen, én is egy óráig zokogtam a kegyetlenkedések láttán, és sírva kértem bocsánatot szerencsétlen, ártatlan és védtelen állatoktól az emberiség nevében. 😭 Rejtett kamerás felvételeket mutattak vágóhidakról és nagyipari tejgazdaságokról. Számomra az volt tehát a sorsfordító pillanat. Onnantól kezdve nem tudtam többé állati terméket a számba venni, mert már csak a szenvedést láttam mögötte. Egyetlen kivétel volt ez alól, a méz. Kicsit ambivalens érzéseim voltak azonban ezzel kapcsolatban, és nem segítettek rajtam a neten fellelhető, egymásnak ellentmondó infók sem azzal kapcsolatban, mennyire rendjén való dolog elvenni a mézet a méhektől. Végül a szívemre és a józan paraszti eszemre hallgatva döntöttem: ezt is kizártam az életemből.

Hálás vagyok az Égieknek, amiért azon a napon felnyitották a szememet. Addig ugyanis vakon éltem, hazugságban! A társadalom elhitette velem, hogy állati termékekre szükségem van, és hogy normális dolog az állatok kizsákmányolása és lemészárlása azért, hogy pillanatnyi örömöt szerezzek az ízlelőbimbóimnak. 😩

Attól a naptól kezdve sokkal tudatosabbá váltam, és nem csak a táplálkozás területén. Rengeteg cikket, könyvet, tanulmányt olvastam el a vegánsággal kapcsolatban, és YouTube videókat, dokumentumfilmeket néztem meg. Közben pedig magamon tapasztaltam a pozitív változásokat. Idővel ez a szemléletváltás magával hozta a környezettudatosabb életmódot, a lelki fejlődést, az egészségem megerősödését, az alakom csodálatos változását, a mások iránti elfogadást, türelmet; a kitartást és a nagyobb akaraterőt. Döbbenten vettem észre, mennyire igaz a mondás: “Ha tudod uralni az étkezésedet, akkor az életben mindent tudsz uralni.”

Így indultam el tehát egy olyan úton, amin haladva csodálatos helyekre jutok el úgy, hogy közben egyre jobban és jobban érzem magam! A tapasztalataimat, az igazságot pedig szeretném minél több emberrel megosztani. Bevallom, elsősorban az motivál, hogy közös erővel egyre kevesebb állatnak okozzunk szenvedést, de emellett nagy bennem a segíteni akarás is, hogy választásaiddal egészségesebb legyél, és szeretteidnek is meg tudd mutatni, hogyan élhetnek teljes életet növényi étrenden, energiától duzzadva.

Terveim szerint lesznek az oldalon könyv- és videóajánlók, receptötletek, egy-egy gondolatébresztő novella, saját élmények, sok-sok információ, és ami még menet közben alakul. 😊

Tegyünk együtt a szeretteinkért, magunkért, a jövőnkért, a Földért, hogy ne csak a következő generációknak, de még nekünk is legyen hol élnünk!

Amit kép-viselek, azt nem csak a bőröm alá, de a szívembe is belevéstem. 💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közösségben, közös célért

  Szívügyem az állatvédelem. Közel öt éve iktattam ki minden állati eredetű terméket az étrendemből - egyik napról a másikra. Semmiféle hi...