2021. május 14., péntek

Boldogság

 

“10 things you didn’t know about orgasm.” (10 dolog, amit nem tudtál az orgazmusról.) Ki ne akarna megnézni egy ilyen videót?

Aha, hát mondjuk én… Volt benne ugyanis egy olyan rész, amelyre nem számítottam, és ami őszintén szólva kiverte nálam a biztosítékot. És lesokkolt. Szerintem előbb megmutatom, miről is van szó, hogy te is lásd adott jelenetet, és majd csak utána fejtem ki róla nem túl kedves véleményemet.

Disznószex

11:22-től indul.

Nehéz szavakba öntenem az érzéseimet. Beteg. Ez az egyik. Megalázó. Ez a másik. Lelketlen, kifacsarodott, profitéhes, undorító, beteg. És ami a legszörnyűbb, hogy ezen a nézőközönség önfeledten, gyerekesen röhögcsélt. Pedig amit láttunk, az el-bor-zasz-tó! Az, hogy egy ember jóformán meghág egy nőstény sertést azért, mert a nagytudású hozzáértő szakemberek azt találták, hogy így “6%-kal növekszik az ellési ráta”. Ráadásul az előadő nőci is vihogott, és a bejátszás végén öntudatlanul mosolyogva megjegyezte, lám, a “boldog végkifejlet”. Boldog? Kinek? Ennek az állatnak, aki akkora ketrecben fekszik a saját mocskában egy betonplaccon, amiben megfordulni sem tud?

Boldog, amiért gyötrelmes és fájdalmakkal teli életét fialógépként kell végigszenvednie? Boldog, amiért az utódait néhány hónap után a vágóhídra viszik, hogy elvágják a torkukat? Vagy pedig az boldog, akinek a zsebébe több pénz vándorol, mert egy ilyen istenkáromló procedúrával elérik, hogy 6%-kal több kismalac szülessen, akiknek a feldolgozott és műanyagba csomagolt maradványait öntudatlan vásárlók boldogan leemelik a szupermarketek polcairól. Ahh, micsoda boldogság! 👏👏👏

Szóval nem tudom, mi volt vicces abban a bizonyos bejátszásban. De talán nekem nincs humorérzékem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Közösségben, közös célért

  Szívügyem az állatvédelem. Közel öt éve iktattam ki minden állati eredetű terméket az étrendemből - egyik napról a másikra. Semmiféle hi...